ח"כ מעוז לאורבך: "תתעוררו, תוציאו את מהפכת הכשרות מחוק ההסדרים"

    איתי גדסי No Comments on ח"כ מעוז לאורבך: "תתעוררו, תוציאו את מהפכת הכשרות מחוק ההסדרים"

    ח"כ אבי מעוז קרא לחבר ימינה ניר אורבך להוציא את רפורמת הרס הכשרות מחוק ההסדרים מכיוון שאין לו שום קשר לתקציב כפי שקבעה יועמשי"ת הכנסת והוסיף, "חוק זה יש לו השלכות נרחבות על הרבנות הראשית ועל סמכותה, ועל רבני הערים. לאן עוד תובילו את המדינה?"

    אבי מעוז צילום: פלאש 90
    22:21
    30.04.24
    צבי טסלר No Comments on גל של התייקרות מחירים לאחר הפסח | הסל המשתלם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר נעם וחבר סיעת הציונות הדתית חה"כ אבי מעוז, קרא היום (חמישי) בוועדת הכנסת להוציא את רפורמת הכשרות מחוק ההסדרים בעקבות מכתבה של היועצת המשפטית של הכנסת לחברי הכנסת.

    את הדברים אמר מעוז, במסגרת דיון בוועדת הכנסת: "יש חוק אחד בחוק ההסדרים, אני קורא לו חוק הכשרות, מה שאתם מכנים המהפכה בכשרות. והדברים שלה לגביו כל כך ברורים ונחרצים".

    מעוז אמר לאורבך, "אני שמעתי אותך אתמול ח"כ אורבך, שאתה מתעקש שהחוק הזה יובא בחוק ההסדרים דווקא, ולא תוותרו בעניין הזה. אתמול מתגלה, שהיועמ"שית של הכנסת, במבט פשוט, אומרת שלא מובן ולא ברור מדוע החוק הזה נמצא בחוק ההסדרים".

    מעוז הבהיר כי לרפורמת הרס הכשרות, "אין לו שום קשר לתקציב, ויש לו לעומת זאת השלכות נרחבות על סמכותה של הרבנות הראשית ועל סמכותם של רבני הערים. ועל אף המסקנה הכל כך פשוטה הזאת, אתם מתעקשים להביא לנו את זה בחוק ההסדרים", הוסיף מעוז.

    מעוז סיים בדרישה מיו"ר הוועדה "ניר, אני קורא לך, תתעוררו, תוציאו את מהפכת הכשרות מחוק ההסדרים, היא לא שייכת לשם. אתם רוצים לתקן? קדימה, בואו נתקן, אבל לא בחסות חוק ההסדרים, אלא בהצעת חוק נפרדת, כי חוק זה יש לו השלכות נרחבות על הרבנות הראשית ועל סמכותה, ועל רבני הערים. לאן עוד תובילו את המדינה?" סיים מעוז את דבריו.



    0 תגובות